8 feb 2012

CAPES!

¡Me encantan las capas! de todos tipos y colores, me parecen coquetas y estilozas, además de cómodas. Hace tiempo me hice esta y claro, Coco no se podía quedar sin la suya en miniatura, ¡me encanta llevarla en conjunto conmigo! ;-)
¡Espero que os guste!

I love capes! in every shape and color, I think they are cute, stylish and very confortable. Some time ago I made this one for myself  and of course Coco wears its "mini version", I love to dress her to match my outfit! :-)
I hope you like it!


Coco lleva un gorrito con "corapones" de Land of Clouds by M.A.P.U.C.A




4 comentarios:

  1. Y I love your capes!!! ❤

    ResponderEliminar
  2. Oh me too and yours is very smart indeed! I added some Blythe sized ones to my Etsy shop last month.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Thank you Blythe ghost! I would love to make more blythe and "human" matching outfits :-)

      Eliminar

¡Gracias por tus comentarios!